søndag den 27. marts 2011

Gaveleg. Vil du være med?

Så fik jeg endelig pakket og sendt en gave til Dorthe. Den er blevet vel modtaget. Synes det var rigtig sjovt at være med, men også lidt grænseoverskridende. For hvad giver man til et menneske, man egentlig ikke kender rigtigt? Og bliver det vel modtaget?

Jeg lavede lidt research og konstaterede at der var masser af farveglæde og 2 mindre børn indblandet i Dorthes liv. Og så fandt jeg lidt der kunne bruges til børn og lidt der kunne bruges til pynt og fornøjelse.

Jeg syede et net at samle alle de små pakker i. Og så syede jeg 2 sjove påskekaniner.  Resten kan ses på http://olineart.blogspot.com/2011/03/malene-malene.html For Dorthe har taget nogle rigtig fine billeder af sagerne.




Måske har du også fået helt lyst til at være med i sådan en gaveleg?


Reglerne er ganske simple:


Eneste rigtige krav er, at du har en blog - så hvis du vil deltage, skal du skynde dig, at skrive en kommentar til dette indlæg. Hvis du så er en af de to første vil jeg sende dig en gave.


Du skal så (når du har modtaget min gave) sende en gave retur til mig og oprette et indlæg på din blog, hvor du skriver reglerne og fortsætter legen med at sende gave til de to første, der skriver en kommentar hos dig.


Der er ingen regler for hvor meget du skal bruge på gaverne, det skal bare være noget sjov og hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar