søndag den 11. december 2011

Butterfly

Jeg er næsten lidt ked af at hive koen af topplaceringen her på bloggen, men jeg har faktisk haft tid til at lave lidt mere. En rigtig fin butterfly. Min udgave er blå med stjerner.
Den er overraskende nem at lave.


Her ses den på sin nye ejermand. Han havde desværre hverken tid til at skifte til skjorte eller posere.....

Har du også lyst til at lave en, så har jeg fundet vejledningen lige her:
http://alemonsqueezyhome.blogspot.com/2010/04/bow-tie-tutorial.html

Jeg har et målebånd med inch, men hvis du ikke har, er hermed en oversættelse:

2+ 1 stk af 7,6 x 25,4 cm (selve sløjfen + fleece stykke)
1 stk af 6,4 x 10,2 cm (til rundt om sløjfen)
1 stk af 7,6 x 41 cm (til halsen. Her kan også vælges alternativer. Fx elastikbånd eller skråbånd i matchende farve)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar