torsdag den 8. marts 2012

Nålebog - et lille reste projekt

Ih, resterne hober sig op. I går fik jeg lavet et lille projekt af rester. Nemlig en nålebog. Sådan en har jeg faktisk manglet. Ikke fordi jeg er sådan en praktisk en, der pakker lidt reperationsgrej til når jeg rejser (selv om jeg sikkert burde). Men fordi, en gang i mellem skal jeg på kursus, til foredrag eller møde eller lign. hvor man da godt lige kan sidde med et lille projekt i hånden. Og indtil nu, har jeg altid proppet nålen i sytråden og haft en vældig kamp med at beholde nålen og holde styr på det hele.

Jeg har brugt denne tutorial:
http://poppyprintcreates.blogspot.com/2009/11/mini-label-needle-book-tutorial.html
Men jeg har tilføjet en lomme til systråden (det er den turkise) og spræt-opperen. Smart ikk?
(Så mangler jeg da bare sådan en folde saks, som også kan være i lommen, ved bare ikke om man helst skal være en 80-90 år for at eje sådan en??)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar