lørdag den 2. juni 2012

Hjemmelavet Tøj til Zhu zhu pets

Silje spurgte mig i dag, om vi ikke kunne lave nyt tøj til hendes Zhu zhu pets. Selvfølgelig kunne vi det, nu virker øjnene jo igen (er lige blevet lasik operereret for nærsynethed). Jeg googlede faktisk hjemmelavet tøj zhu zhu, men det fik jeg ikke noget ud af.
Pyt, for det er super nemt.
Du montere bare et lille stykke stof på et stykke elastik bånd, der passer rundt om livet på dyret. Det smarte ved elastik bånd er, at det er så smalt, at dyret stadig kan køre og skal ikke passe præcist.

Her er dresset til hendes store og 2 små (den sidste store er blevet væk, så den måtte undvære).
Silje har selv bestemt hvordan de skulle se ud. Hun fik frit valg i restekassen (alletiders resteprojekt, til små bitte rester!). Hun har også selv været med til at fotografere.

Måske sætter jeg mig ned en dag uden barn, og laver noget endnu finere. Indtil da, er du velkommen til at kopiere eller lave noget endnu flottere og skriv rigtig gerne en kommentar med link, hvis du gør!

2 kommentarer:

  1. Vildt god ide!

    Med elastikbånd, mener du så foldeelastik eller bare alm smalt bukseelastik?

    Må jo lave til Mira's. ;-) -og rester har jeg nok af...

    SvarSlet