fredag den 12. oktober 2012

De små genveje. Sådan laver du en nem taskehank.


Har du også sådan nogle steder, hvor du liiige skyder genvej engang i mellem. Det har jeg. Bl.a. synes jeg generelt det er ret kedeligt at lave hanke til tasker og poser. Man skal klippe lange strimler på mål og stryge og alt muligt.  Så er det jo godt, at stof og stil har sådan noget fint kraftigt skråbånd. Lige egnet til formålet. Jeg ligger bare lige to stk op mod hinanden og stikker dem sammen, så er den hank lavet. Yes, det var nemt.
Ideen er hermed givet videre, hvis du ikke selv har prøvet det endnu.

Her har jeg brugt det sandfarvede, men de har også fine udgaver med tern i fx blå eller rød, som kan være flotte til det rette stof. I morgen viser jeg tasken /muleposen /indkøbsposen, hvor jeg anvendte hankene.

1 kommentar: