torsdag den 17. januar 2013

En lille favorithjælper i syhjørnet

Jeg har sådan et par favorit-ting i mit sy-hjørne. Ting jeg bare er lidt ekstra glad for, at nogen har opfundet. Jeg vil forsøge løbende at dele dem med jer, men hører også gerne fra andre der ejer noget u-undværligt og helst ikke alt for dyrt.

Det første er en spoleæske. De kan fås i stof og stil til den nette sum af 23 kr. Helt ærlig - det er da til at overse. OG det er helt fantastisk effektivt, til at holde styr på spolerne med tråd.
Se den lige her: SPOLEÆSKE.
(De har også en boks til over-spoler, men hvorfor skal den plastik-sag lige koste 100 kr mere end den til underspoler? Og 1 er jo slet ikke nok, vel?)
Billedet har jeg lånt fra Stof og stils hjemmeside.
PS. jeg får altså ingen reklame penge for dette indlæg! Det er en anbefaling fra hjertet!

1 kommentar:

  1. Ej den var skisme da smart! Den må jeg vist hellere få fat i, mine spoler ligger sån' lidt rundt omkring og bliver filtret ind i hinanden ...


    Med venlig hilsen
    uglenshule.blogspot.dk

    SvarSlet