torsdag den 9. maj 2013

En ting til ting

Min nye taske-organisator . Moar! Hvad laver du? Laver du en ting til ting? Sådan sagde Bastian i dag. Så nu er det "En-ting-til-ting".

I anledning af "Vi cykler til arbejde" har jeg fået en ny rygsæk af mit firma. Den er jo egentlig meget fin, men den har ikke de der inderlommer som min gamle Hagløffs havde. Alting kegler rundt i bunden af rygsækken, og jeg tror hele tiden jeg har glemt min telefon, fordi jeg ikke kan finde den.

Derfor havde jeg besluttet, at næste gang det regnede, måtte jeg igang med sådan en her.



Vejledningen har jeg fundet på:
www.thegivingflower.de

Der er en vejledning lige til at printe ud og kaste sig over her
http://www.thegivingflower.de/patterns/Purse_Organizer_Recipe18_11.pdf

Men nu skinner solen altså igen - så jeg må videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar