fredag den 5. juli 2013

Siljes vampyrflagermusefest del 7. Slikposerne

Hermed det allersidste indlæg om børnefødselsdag for denne gang. Jeg synes lige i skal have denne her med. Den er også perfekt til Halloween!
Slikposerne!
jeg er ikke vild med ideen om at stikke ungerne en kæmpe pose slik inden de går ud af døren, men jeg synes vi fandt den bedste løsning til de små vampyrer her.
Afhuggede hænder med blodnegle og røde blodårer. Og så popcorn.
Handskerne er den gemmensigtige slags du kan få på tanken, hvis du er bange for at få namsede fingre når du tanker! (Det er jeg ikke normalt, så jeg tænkte, jeg havde lidt til gode..)
Blodnegle af vingummibamser og blodårer er et enkelt rødt slik-snørebånd.

Her præsenteret af Emil som hjalp med produktionen. Det kan godt tage lidt tid at lave 22 af den slags!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar