torsdag den 8. august 2013

Cafe-pusle-underlag til Otto




Jeg er blevet faster igen - Hurra. Et lille myr kom til verden 5 uger for tidigt, og gav mig travlt, da jeg jo skulle have barselsgaven færdig.
Da det er min bror og hans kones 3. barn, tænkte jeg, de havde brug for en cafe-pusle-sag. Når man har 3 børn, slæber man ikke rundt på den kæmpe pusletaske, som man gjorde ved barn nr 1. Man skal have noget handy, der lige kan være i rygsækken eller den store dametaske.

Denne har har en side der kan tørres af, og en der er lidt sjovere at se på, når den er foldet sammen. Ned langs bordkanten hænger 2 lommer til bleer og klude/poser. Den lukkes med en elastiksnor og en knap. Thats it!

Inspiration/vejledning fandt jeg her:
http://www.madebymarzipan.com/?x=3285
Der er endda en lille video, der gør det hele meget overskueligt!
Jge har dog lavet denne udgave lidt større på både den lange og den brede led, da jeg tænkte, det ellers meget hurtigt ville blive lige det mindste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar