lørdag den 12. oktober 2013

Taske med en stor hank

Når jeg trænger til at sy og gerne vil rydde lidt ud i stoflageret, men ikke har alverdens tid, så er mit favorit projekt tasker! Jeg har også en mani med at købe viskestykker for en 10´er i Netto, fordi jeg liiige forestiller mig stoffet på en taske. Så i dag har jeg kombineret viskestykker og stofrester og syet en taske, som kan lyse lidt op, mens det bliver mørkere og mørkere udenfor. En rigtig tøse-taske.

 Tasken har en stor hank, der lige er stor nok til at gå over skulderen, men som også kan holdes i hånden. Der er ikke noget egentlig mønster, bare sådan fri fantasi over ting jeg har set på nettet. Den blomstrede bund, svarer til ½ viskestykke.
Jeg har tilføjet en lille elastik i bunden, så den er nem at pakke sammen.

1 kommentar: