torsdag den 27. februar 2014

Ewok udklædning til fastelavn


 
 SÅ ER VI FÆRDIGE. Siljes Ewok kostume er færdig og nu glæder hun sig til fastelavn på skolen på fredag.
 
 Hun har godkendt det hele. Og jeg er glad!
Jeg har syet hætten ud fra fri fantasi, med 2 bagstykker a la når man syr elefanthue og så et forstykke med ansigtshul. Jeg har brugt brunt garn og små pinde til at efterligne synningen foran på den rigtige hætte. Og lavet øre af noget pels agtigt.




Desuden har jeg syet et par brune gamacher - det tog ca 10 min. Gamacher er så nemt.
Fandt en brun og pelset trøje frem.
Fødderne består af Bastians gamle hjemmesko puttet om et par gummistøvler. Rundt om skaftet har jeg viklet nogle luffer med pels, jeg sjældent brugte. De er bare sat med elastikker, så de kan tages af og bruges igen bagefter.

Hun siger selv, at snuden skal males sort på dagen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar