mandag den 14. april 2014

Påskeæg til påskebordet


Her er min udgave af æggene fra dette indlæg: En sundere påske - madideer.

De vakte stor begejstring for deres festlige fremtoning. Jeg brugte rødbedesaft og frugtfarve i grøn og blå til at farve de kogte æg med.
Blommerne rørte jeg op med noget mayonnaise og karry og gurkemeje (for ekstra gul) og karse og fyldte i igen. (Her var det så man ønskede sig sådan en fin tyllepose).
Et par af dem, fik en skive af en sukkerært i toppen.

Voila - så var den klaret.

PSSsssstttt!:
Hvis du havde håbet på at indlægget handlede om hjemmelavede påskeæg af chokoladeslagsen, kan du evt. prøve disse - de smager SÅ godt: Påskeæg med hindbærmarcipan

Hvis du savner kreating fra symaskinen her på bloggen, så har du det ligesom mig. Nu har jeg heldigvis snart påskeferie og så håber jeg at få lavet lidt igen. Så kig forbi igen snart eller følg med på bloglovin.

*****
Find dine favoritter blandt over 6.000 illustrerede opskrifter på Alletiders Kogebog. Over 38.000 opskrifter i alt.

1 kommentar:

  1. Thanks for the post. Join Timely junk Removal that provides best Car Detailing Services in St Petersburg FL. So forget about your trash issue now and leave it to them.

    SvarSlet