tirsdag den 19. august 2014

Hama perler igen

Nu fik jeg helt lyst til at lege med Hama perler igen. Må se om jeg kan lokke min datter - det er altid godt med en undskyldning.

Jeg har ellers ikke været spor krea hele sommeren (på nær i køkkenet, men det foregår jo på min Paleoblog) - vejret har været så skønt og ikke indbudt til indendørs fordybelse.

Men se nu her, hvad jeg faldt over på pinterest:

Den kommer fra http://iconosquare.com/p/776183387568391956_855871200 (theperlerbeadmakers)

Får man ikke bare LYST til at lege med hama perler igen?

Hvis du vil lave den selv, har de også lagt et diagram, som gør det hele meget nemmere:



Kilde: http://iconosquare.com/p/775419376237200933_855871200

Hvis du vil se, hvad Ungerne og har lavet af perle-sager tidligere så se med her:
Hama-indlæg fra Brombleberries  (Bemærk, at dette indlæg pt vil være det første du ser, når du klikker her, så scroll lidt ned!)

Se mit hama-board på Pinterest:
Hamaboard pinterest her

Følg med via bloglovin når der kommer nyt hos Brombleberries:
Bloglovin her

Ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar