tirsdag den 11. februar 2014

Bæ bogen - en bog småbørnsfamilier ikke kan leve uden


Da jeg så denne bog var jeg bare fuldstændig solgt. Hvor er det sjovt! Og godt fundet på!
Bogen til barnet der skal smide bleen. En ble der kan åbnes. En skraldespand der kan fyldes. Et toilet der kan åbnes og lukkes. Og så den "fine bæ" der skyller gennem kloakken og ud.

Kan i se det for jer? Sådan en glad lille ble-unge, der sidder og åbner og lukker og suger til sig af den pædagogiske forklaring.

Det er Catia der har fundet på konceptet. I kan se hendes hjemmeside her:
http://catinha.dk/dansk/2013/12/12/baebog/
og der er flere billeder på instagram, hvor hun også har vist en udgave, hvor den lille lort kan "slides" gennem kloakken.
http://instagram.com/cat_frumor

Hvis jeg havde et ble-barn, ville jeg straks have taget ideen til mig og forsøgt at lave en i samme stil. Det har jeg jo ikke, så jeg spurgte Catia om jeg måtte dele ideen på min blog og fik lov. Hermed er inspirationen givet videre.

Lad gerne høre om i synes det er sjovt eller klamt?

1 kommentar:

  1. Den er da for skøn.
    Måske skulle den overvejes når lille fisen skal smide bleen næste år engang
    Kh Tine

    SvarSlet