søndag den 4. juli 2010

Endnu en bilordner

Ja, den blev jo heller ikke rigtig køn, men i hvert fald bedre end den første. Kantebånder synes jeg faktisk har en meget fin farve og giver et godt modspil, men det virker altså bare bedre IRL, end med mobilkamera. Beklager.
Denne her er så til drengene - det havde i nok gættet, ikk?
De nederste lommer er lavet så de passer til blade. Jeg har købt et par blade til hver af ungerne, som en lille overraskelse til den lange køretur, som ferien bringer.

Obs, jeg har faktisk taget billedet inden de nederste bånd blev monteret, aht lyset, som ikke er så godt om aftenen. Der skal selvfølgelig være et par bånd der holder den ind til bil sædet. På den første model brugte jeg foldet skråbånd, på denne har jeg simpelthen brugt anoraksnor - så bliver det ikke nemmere.

Måske supplere jeg med en form for action-pic senere :-) Det ser faktisk meget hygsomt ud, med de to monteret der ved siden af hinanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar