torsdag den 29. juli 2010

Mine malerier

Tidligere på året, var jeg så heldig at få lov at deltage i et kunstmale-arrangement på mit job. Vi fik en proffesionel til at undervise og forklare og vejlede. Det var rigtig sjovt. Og jeg er glad for mine små 30x30 billeder. De er hængt på i hjemmet. (Ved ikke om Klaus ikke turde sige nej, eller han faktisk synes det var i orden)
Efterfølgende havde jeg nogle rigtige hyggelige weekend dage med ungerne, som også fik malet og malet. Det ene af Emils malerier hænger faktisk i vores gang nu.
Men her er mine billeder. Et der bare er "kunst" og et der forestiller noget, håber du kan se hvad!
Jeg vil gerne bruge mere tid på at male engang i fremtiden, for jeg synes det var sjovt. Men jeg tror det må vente et par år, for det giver mig alligevel mere at sy lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar