lørdag den 21. maj 2011

Dejlig skuldertaske

Har afprøvet denne fine tutorial:

og er godt tilfreds med resultatet. En dejlig rummelig taske til mig. Kan man få for mange af dem? (Lad være at spørge min bedre halvdel, han vil nok mene Ja).
Har en gang tidligere forsøgt at lave sådan en taske ud fra hovedet, men det gik galt med rækkefølgen. Blev lidt for rummeligt udfordret der, så jeg synes det var skønt med en step-by-step.
Jeg brugte bare denne vejledning http://lulalouise.com/patterns/lulalouiseshoulderbag.pdf fra hendes tutorial og tegnede op i frihånd i forhold til målene ved hjælp af mit målebånd med inch. Så gik det fint derfra :-)



Tasken er egentlig tænkt til at være vendbar, men min erfaring er, at jeg alligevel vælger en side og altid har den ud. Jeg har derfor lavet en lækker lille lomme inde i tasken. Kantet med foldeelastik. Ingen foto - sorry!

4 kommentarer:

  1. Hvor ville jeg ønske, at jeg var lige så god til at sy, som du er - den taske er da total overlækker - og man kan ALDRIG få for mange tasker (en sandhed, som mænd ofte har svært ved at forstå) :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. super sød taske,, det kunne være at man skulle prøve den tutorial :)

    SvarSlet
  3. Skøn taske...bare det var mig ;-)
    Jeg er stadig i modningsfasen, hvad angår min symaskine. Go' lørdag aften.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  4. The bag looks great! Thank you for sharing with me!

    SvarSlet