onsdag den 25. maj 2011

I dagens runde anledning

Kære Alder


Vi to forventes jo at leve sammen i fred og fordragelighed, i fuld accept og ligevægt, men altså helt ærligt, der er lige et par ting jeg gerne vil vende med dig:

1) NatPISning. Er det ikke meningen, at det er noget der sker for gamle mænd? Jeg er ikke nogen mand. Hvordan kan det så være, jeg har været oppe mindst 2 gange hver nat, de sidste par nætter?

2) Hår! Kunne vi ikke aftale, at i stedet for det stigende antal ufarvede hår du forsyner mig med, at jeg i stedet fik et diskret lille hårtab. Gerne på de der ulejlige steder, hvor man skal bruge så meget energi på at fjerne dem igen. Fx dem på benene, eller de der irriterende små stikkende sager, der pludselig vokser frem på hagen? (HAGEN! Jeg har jo sagt, jeg IKKE er en mand!) eller ok, bare dem i bikinilinien, da!

3) Pludselig bliver muskler til fedt nærmest af sig selv, bare fordi man har nået en hvis alder. Pludselig skal man arbejde dobbelt så hårdt, for at bevare sin muskelmasse. Hvad? Det betyder jo også, at alting feder dobbelt så meget!!! Helt ærlig, jeg troede det skulle være skønt, overskudsagtigt og tilbagelænet sådan at blive ældre. Hvis nu jeg lover at løbe en tur et par gange om ugen, kan du så ikke sørge for lige at vente en 10-20 år med at gøre det der til virkelighed!

4) Overgangsalder!!!!!!!!!!!!! :-O Kan det virkelig passe, at den kan overfalde mig hvert sekund det skal være, fra nu af og til en gang om 20 år. Det er et ret stort spænd! Jeg vil gerne bede om mindst 10 års udsættelse. Og 5 års forvarsel, tak!

5) Rynker. Okay jeg lever fint med et par små sofistikerede rynker, hvis du så til gengæld LOVER mig, aldrig mere at komme med bumser. Det må være et rimeligt bytte!

Hvis vi ellers kan nå til enighed om disse punker, er jeg sikker på, vi vil leve lykkeligt sammen de næste 10 år, før vi igen behøves at forhandle vilkårene.

Kærligst Malene

2 kommentarer:

  1. En super fin forhandlings-teknik du har der...nu venter jeg spændt på svaret ;-)

    Go' aften.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Ha ha ha - Det er sørme et godt indlæg:-) Og så tillykke i øvrigt lidt forsinket:-))

    SvarSlet