torsdag den 2. juni 2011

Mobil-oplader-pose

Det bliver ikke til de store ting, når solen skinner sådan, men i dag fandt et par skyer alligevel forbi og jeg trængte til en pause. Så fik jeg bikset en lille mobil-oplader pose efter inspiration fra en jeg har set hos "Indretning med farver" (Det er hende med stegepande give away' en her i højre side).

Det her er egentlig en testmodel. Det går ret hurtigt at sy, skulle jeg hilse at sige. Og jeg synes egentlig princippet er ret smart. En pose med et håndtag der lige kan hænge på laderen, og mobilen kan så være i selve posen og behøves pludselig ikke et bord at ligge på.

Når den ikke er i brug, så kan opladeren jo passende ligge i den, så ledningen ikke filtrer sammen med alle mulige andre.

     OG du skal bare bruge et par små rester!

1 kommentar:

  1. Det kunne være, man skulle få syet sådan nogle - én til hver mobil - så kan det være at der bliver både styr på oplader samt telefon bare sådan af og til.

    SvarSlet