søndag den 19. juni 2011

Siljes CentimeterMarathon

Jeg har bikset en hurtig MP3-holder til mine løbeture og arbejder på en skjorte til mig selv, så der er snart flere hjemmesyede projekter på bloggen, men i dag er det altså Siljes tur.

Silje var afsted på centimetermarathon med Rasmus klump i går. 42.195 cm løb hun. Jeg kan ikke lade være med lige at smide de skønne billeder på, fordi jeg ved min familie kigger med.


Efter løbet fik man medalje, diplom og selvfølgelig vædske, brød og frugt. Ligesom de voksnes løb!

Se hvor hun spurter - nærmest flyver gennem luften!
 Silje ville gerne deltage i et løb, fordi mor her har været afsted på flere kvindeløb den sidste tid.
Ideen til løbet, fandt jeg på en fin hjemmeside der hedder http://www.nysport.dk/. Her er gode links til alle mulig slags sport med/for børn og familier, så vil du hellere rulle på skøjter eller cykle, finder du det også der!

Til sidst lidt posering med statue. Mor mor - tag lige et billede af mig sådan her. JAVEL!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar