fredag den 29. juli 2011

Brombleberries goes totally HAUSFRAU

Så kommer den! I må ikke grine... det gjorde min bedre halvdel - ret meget !!
Men da jeg så klemmeforklædet i bogen "One yard wonders" vidste jeg bare, at sådan et måtte jeg forsøge mig med en dag. Jeg synes nemlig tit det bliver bøvlet at få fat i klemmerne når jeg hænger tøj op. Og så kan man glimrende få brugt et par rester stof samtidig.

Så her er min udgave - Silje har fotograferet:







Så er det vidst bare igang med at vaske tøj og bestille solskin......mens jeg tænker lidt over, hvordan jeg slipper af med mit hausfrau image.... måske skulle jeg fatte lidt værktøj og sætte et par hylder op?

1 kommentar:

  1. Det er rigtig smart. Det bliver din mand glad for den dag det er hans tur til at hænge vasketøjet op ;-)

    God weekend. Kh Mette

    SvarSlet