mandag den 25. juli 2011

MP3 anti-filtre-lednings etui

Jeg var ved at få pip af, at hver gang jeg skulle have fat i min MP3 spiller, skulle jeg vikle de ledninger ud fra hinanden. Jeg fatter ikke, hvordan de kan blive så sammenfiltrede, når udgangspunktet er at jeg har viklet dem om MP3-spilleren. Men det gør de altså.

Så mit mål var at konstruere et etui, som sikrede 100% at ledningerne ikke filtrede.
Jeg var ude i tanker med en flap og en knap eller noget velcro, men fandt frem til, at den simpel løsning, nok var den bedste. Det skal jo også være bekvemt i brug.

Det blev til en lille stofpose af små rester, med to elastikbånd syet i. Det er testet flere gange og det virker bare.  De tre step:
    I med MP3
   Vikle ledninger omkring
   Fastgøre med elastikker
... så er der bare styr på sagerne....

Ideen er hermed videregivet, hvis andre skulle have samme udfordring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar