onsdag den 24. august 2011

Blåt til Silje

Som jeg skrev i sidste indlæg, har Silje kastet sin kærlighed på blå og turkis, så nu blev det hendes tur til at få lidt blåt. Samtidig fik jeg gang i lidt genbrug. Holder meget at genbrug, fordi jeg synes det er mere kærligt overfor jordens ressourcer. Hendes anden yndlingsfarve er tilfældigvis lilla.

Genbrugen består i, at det nederste af buksen, simpelthen er ærmerne fra en af drengenes gamle sweatshirt, som jeg havde gemt til at genbruge pga den dejlige farve. Øverste del er af (nyt) bomulds velour.
Som i kan se på det action-billederne, så fandt den del af blusen der havde mistet sine ærmer, også anvendelse hos Silje. Hun var meget glad i morges.

Ideen er at buksen skal pose på øverste stk, og være stram på nederste stk. Det ser måske lidt sjovt ud, fordi den hænger.

Glad pige posere. Når man gør det SKAL armene ud til siden....????

Kan også bare ligge og spille lækker....
PS. Jeg ved det godt - billederne er elendige - overvejer om jeg skal tage mig en lille tudetur over det elendige kamera, som er ret nyt.... tror bare jeg vil ignorere det og gøre klar til at hele familien skal løbe Slots-sti-staffet i aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar