lørdag den 20. august 2011

Sundhed

Hvis du har det ligesom mig, at synes at vi generelt fylder os med alt for meget gluten i det her samfund, så kan jeg kun opfordre dig til at prøve disse her (glutenfri) grønsagsbrød.

De er virkelig skønne. Jeg fandt opskriften hos MadEVAlutionen. En super inspirerende blog, fyldt med gode ideer til at lave sin mad sund og lækker -uden at det nødvendigvis tager alt for lang tid.

Hun har forskellige udgaver af brødet. Den jeg har lavet, er denne her:
 Perfekt i disse tider, hvor man nemt drukner i squash (hvis du ikke ligefrem drukner, så kan jeg oplyse, at der er 2 stk ØKOLOGISKE i Netto for en 10' er disse dage)

Jeg vil anbefale at en del af det frø/kerner du vælger er solsikkefrø. Det smager guddommligt, nærmest som pandekage! Jeg er ret overbevist om, at ungerne vil synes det er en vidunderlig ting at få i madpakken.


Engang i mellem får man bare brugt mere tid i køkkenet end ved symaskinen, ikk? Nå, men jeg tror jeg er klar med lidt Barbietøj i morgen. Det bliver ikke rigtigt til det store for tiden. Antager ikke, i vil se min trillebør fyldt med haveaffald?
Fortsat god weekend!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar