lørdag den 28. januar 2012

En formiddag ved symaskinen

Jeg har brugt hele formiddagen ved symaskinen, og er rigtig glad for at være færdig. For jeg har hverken lavet noget nyt, spændende eller imponerende opfindsomt.

Jeg har blot skiftet lynlås i Bastians vinterjakke. Det havde jeg ikke prøvet før, og det var ikke så svært som jeg troede, men liiidt kedeligt og tog 100 år (set i forhold til min tålmodighed).


Men sikke en god samvittighed jeg har nu, hvor drengen igen kan bruge sin vinterjakke. Det er jo godt nok, blevet lidt koldt udenfor.

Jeg har også repareret mere tøj og spolet en masse undertråd op. Super praktisk og kedeligt. Tror jeg snart må igang med nogle af de tutorials, jeg har liggende og friste.....
Men nu synes min bedre halvdel at der skal ryddes op.

God weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar