søndag den 8. januar 2012

Nytårskjolen

Fik vidst aldrig vist nytårskjolen frem - og jeg har kun dette mærkelige billede. Fotografen er min mand, og det ses jo på perspektivet, at han er en del højere end mig, ikke? (og jeg ser også lidt mærkelig ud i hovedet?)
Kjolen er en såkaldt "Ulla" model. Den sys uden egentlig mønster, efter denne opskrift:
http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=120697
Min er uden bælte og med en slags sølvsnor som stropper. Jeg var lidt i "sølv"-humør. Sølvstropper og sølvnegle og sådan. Jeg havde egentlig også et sølvbæte, men det blev stemt ned som tilbehør..
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Den er da super fin. Jeg syede også meget tøj en gang, men nu lider jeg af symaskine-fobi og kan bare ikke komme i gang..haha
    God søndag til dig ;-)

    SvarSlet