torsdag den 5. april 2012

Bluse med BLÅ angry bird

Har opgivet at få taget et foto af blusen uden dreng i, så nu får i bare det ene jeg har af Emil.
Denne bluse er syet af sort Jersey stof og ellers efter samme mønster som den turkise bluse med sort angry bird.
Og fremgangsmåden er den samme, bortset fra at denne strøg jeg til blusen vha dobbeltklæb vlies.
Stoffet er generelt lidt sværere at applikere på end velour og isoli. Den tyndere kvalitet gør, at det nemmere kommer til at bølge. Så det gælder om ikke at trække for meget og så STRYGE!

Han er også SUPER glad for blusen og nu plager Silje og en gul angry bird. Det tager jo ingen ende. Hi hi
Denne gang er jeg inspireret af dette Blå angry bird billede. Den kvikke vil måske bemærke, at fuglen jo har lukket mund på tegningen, men som altid tjekkede jeg med barnet inden jeg begyndte at montere figuren og han foretrak altså åben mund. Så det fik han selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar