torsdag den 26. april 2012

Vild inspiration og Vind en helt utrolig go´ bog!

Hvis i ikke har lagt mærke til det, har jeg fornylig fornyet min blogroll lidt. Jeg har fået en ny favorit. Det er Tinas hjemmeside. Hun er simpelthen eminent til at finde god inspiration af al mulig slags. Tænk at være så fyldt af ideer og så god til at spotte andres bedste ideer. Wauw.
Jeg glæder mig til at læse med, hver gang hun har nye indlæg. Hun syr ikke, men hun laver alverdens kreative ting - og gerne af genbrugsmaterialer. Så der er også utrolig god inspiration til ting du kan lave med dine børn, venner, kusiner, fætre osv.
http://www.tinadalboge.dk/
Lige nu har hun også en konkurrence, hvor du kan vinde en bog.
KONKURRENCE - Vind en helt utrolig go´ bog!

Altså jeg vil egentlig gerne vinde bogen selv, så måske kan du bare gå ind og kigge og undlade at deltage i konkurrencen, ikk :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar