søndag den 15. juli 2012

Bastians heldragt str 12 år

De sidste par dage har jeg mistet 3 faste læsere. Selv om jeg gik og bildte mig selv ind, at det tal dernede i hjørnet ikke betyder så meget, så har det alligevel fået mig til at spekulere. Jeg ved jo godt, at jeg selv følger med i masser af blogs uden at være fast læser. Og at jeg er registeret som fast læse, nogle steder, blot fordi jeg gerne ville vinde et eller andet, men egentlig ikke har fulgt med i bloggen efterfølgende.
Men at der lige er 3 der hopper fra, det er enten tegn på, at man laver for få og for uinspirerende ting (eller at folk har sommerferie og tid til at rydde ud). Jeg kan selvfølgelig også have fornærmet nogen, men jeg ved ikke lige hvordan?

Nå, men hverken vejret eller tiden indbyder jo til at bruge timer foran symaskinen, så der går nok lidt tid endnu inden jeg sprøjter indlæg ud igen. Tak til jer der hænger på! Det er så dejligt at vide man deler med nogen!
Men heldragten - den er endelig fotograferet.
Den har lynlås hele vejen op til hættens afslutning og er syet i dejlig blødt og blåt isolistof. Mere mørkeblåt end aftenlyset lader ane.
Jeg har brugt mønster og stof fra stof og stil.
Lommer på maven og de hvide stikninger er nok lidt svære at få øje på, men de er der!

Helt ærlig, så har jeg haft lyst til at eje sådan en sag, lige siden jeg blev færdig med den og så Bastian hoppe i den. Men så er det jeg ser mig selv i ført dragten for mit indre blik ... og dropper tanken igen.

1 kommentar:

  1. De der heldragter er det vildeste hit! Den må være vildt dejlig at have på. Flot farve.

    SvarSlet