tirsdag den 21. august 2012

Taske med sølvcirkler

Jeg elsker denne taskemodel. Jeg har lavet den 2 gange før
Her: http://brombleberries.blogspot.dk/2011/05/dejlig-skuldertaske.html /hvor der også er en henvisning til en tutorial på tasken
og her: http://www.brombleberries.blogspot.dk/2011/12/taske.html
Den lukker sig ligesom sammen når man tager den over skulderen, så det ikke gør så meget, at den ikke kan egentlig lukkes. Og så er den ret rummelig. Der er fx snildt plads til strandturens udstyr.

Denne gang er det en rest af noget a la vandtæt med sølvcirkler, jeg har samlet op til en 5´er på et restebord engang. Fordi resten var begrænset størrelse, er skulderstroppen lidt kortere end den oprindelige. Det går an, men er bedre med den fulde længde.
Bunden og foret er andre rester, for der skal altså ryddes op i de rester. Jeg har også forsøgt mig med lidt fis og ballade i form af en blonde forneden, men den er jeg ikke sikker på, jeg egentlig synes er et hit?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar