lørdag den 18. januar 2014

Støtte bamser og Fastelavnsideer

Orh, altså for pokker. Beklager, men altså, kender i det? Man er næsten færdig med noget, og så løber man tør. Det skete for mig her til aften. Jeg sad og syede en bamse til Danmarksindsamlingen, jeg reklamerede for her og var næsten færdig. Jeg var i hvert fald ved at stoppe det sidste fyld i selv kroppen, da jeg løb tør for fyld. Sådan noget møg. Jeg er ikke god til at miste moment. Nu skal jeg virkelig tage mig i nakken for at blive færdig.
Men ud over det, så blev jeg helt glad over projektet. Man kan få brugt nogle dejlige små stofrester og det er jo altid tiltrængt.

Ungerne og jeg er begyndt at tale fastelavn, men ingen har besluttet sig endnu. Men da jeg sad og hyggede på Pinterest faldt jeg over dette skønne billede. Hvis mine unger var lidt mindre, ville jeg bestemt lave dem sådan et par Dinosaur-haler her. Linket er desværre dødt, men det er nok til at lure hvordan ved at se på billederne.
Tror der er mange gode timers leg i dem!
(Hvis nogen kender kilden, så sig endelig til: Edit, nu har jeg fundet kilden og instrukserne - du finder dem her: http://www.running-w-scissors.com/2011/03/dinosaur-tails.html)
Skøn dinosaur udklædning
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar