tirsdag den 28. december 2010

Stor makeup pung

Min svigerinde ønskede sig en stor make up pung med mange rum, gerne med lidt knald på farverne.
Det udfordrede mig lidt, da jeg ikke før at forsøgt mig med flere rum i disse punge. Samtidig ville jeg gerne have syet hjørnene i bunde, så den blev lidt flad i bunden.
Det lykkes til sidst.
Farverne på fotos er ikke helt gode, men nu har jeg bestilt et nyt kamera, så der er håb forude.
 Sådan ser den ud fra forsiden:


Og inden i, det ene rum har et bånd, hvor man kan sætte læbestifter og mascara og den slags, så der er styr på sagerne, og de ikke bare rasler rundt på bunden. Der er også en indbendig lomme med trykknap, den kan man bare ikke se på billedet.

 Det andet rum er mere plain, har dog en lilletyrkis lomme som ekstra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar