torsdag den 30. december 2010

Stor taske med lynlås og vejrbeskyttelse.

Ih, den her har jeg glædet mig til at vise frem og nu er julefrokosten hos min mor endelig overstået.
Til jul ønskede min mor sig en taske/pose der:
*Var vandtæt
*Kunne rumme a4 papir
*Kunne lynes
*Kunne bruges til snavsede skiftesko

Det var en udfordring jeg ikke kunne stå for, så jeg har kreeret denne til hende.

Gode lange stropper så den er til at bære over skulderen.


Indvendig foret med et stykke badeforhæng så den er vandtæt og kan aftørres med en klud. Og selvfølgelig en stor lynlås, så den kan lynes til som ønsket





Den er også forsynet med en lille lukke hage, hvori der hænger en ekstra pose.



En lille pose, der lige passer til et par sko. Den har en strop, så når den er foldet sammen, kan den hænges fast inden i tasken. Der er også syet et elastikbånd i siden, som man kan holde den foldet sammen med, når den ikke er i brug. Kan lige anes hvordan på billedet til venstre.
Der var også en lille kosmetik pung, men den har jeg allerede vist frem her på bloggen i tiltro at modtageren ikke ville lure den, såfremt hun kiggede forbi.

Farverne er måske lidt vilde, men jeg tror alligevel min mor blev glad. Så håber jeg bare, at den rent faktisk opfylder hendes behov. Hvis jeg er heldig, finder hun på noget lige så godt at ønske sig til næste år. Det er jo lidt sjovere end at gå i boghandleren efter en bog fra listen eller hvad der ellers er nemt at købe.


Jeg fik lidt hjælp af "The bag making bible". En rigtig fed og inspirerende bog jeg har købt til mig selv i efteråret engang. Vil gerne anbefale bogen, for der er rigtig mange gode tips / metode beskrivelser i.

1 kommentar:

  1. Sikke en flot taske du har lavet Marlene - din mor er heldig at have en datter som dig ;-) Det ser ud til at være en fin bog.

    Godt nytår - glæder mig til at se flere flotte kreationer fra dig til næste år :-)

    SvarSlet