lørdag den 9. april 2011

Grill og update på futter.

Ah, vi har grillet i dag. Ikke årets første middag, men klart det luneste lækreste vejr. Og der forlyder at blive endnu bedre i morgen. Vi må vidst hellere til at finde de rigtige havemøbler frem. Ungerne plagede om også at spise ude, men far og mor var nogle kyllinger.
Vi (læs jeg) grillede: Marineret svinemørbrad, asparges, couergetter, spyd med champignon og mangomarinerede rejer, hele rødløg, samt et par fuldkornstortillaer samlet om en gang ost og penslet med olie og rosmarin. Muuums!


Futterne, hvad er der sket med dem? Ja, nu er de vasket ved 60 grader og det blev de bestemt mindre af. Bastian kan i hvert fald ikke passe dem mere, han havde ellers besluttet det godt kunne være hans. De er dog stadig for store til Silje, men jeg tror simpelthen ikke den kan krympes mere, så jeg venter bare og ser, om hendes fødder ikke er vokset til næste vinter. Lige nu er det alligevel mindre vigtigt, Ikk?!?!?!
Billedet her er ikke super, hvis jeg når det i morgen, skifter jeg det ud, med et hvor i også kan se Siljes fødder!


Ellers har der nok været lidt stille på bloggen. Først er der jo vejret, men det er også det, at jeg er igang med et lidt større projekt, og den slags tager jo tid, når man også skal passe børn, mand, job og hus... og kat og have. (nåe ja, og liiiiiige skal læse en super-spændende page-turner bog).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar