søndag den 10. april 2011

Sølvbluse til build a bear

Suk, snøft, det gik ikke særlig godt med den prøvemodel af en kjole jeg syede på til mig selv. Den er bare for stor og for...kert. I får den at se i morgen. Men hvilken kjole skal jeg så finde på, til den store fest?

Som trøst og adspredelse, fiksede jeg en hurtig lille sølvbluse/kjole til Siljes build a bear. Jeg havde ikke noget mønster, men fandt på at bruge for- og bagstykket fra regntøjet, som du finder mønsteret på her:
http://www.hendesverden.dk/handarbejde/syning/regnsat-til-build-a-bear/
 Jeg droppede bare overlægget og lavede hhv for og bagstykke i et helt stykke.
Næste gang tror jeg, jeg vil forsøge at korte det lidt af, og give det et skørt. Viola - så har jeg en kjole.
Det er måske lidt svært at se sølvglimmer effekten på foto, men den er vældig fin.

Hun fik også det lille pirat-agtigt tørklæde, hvilket straks fik Bastian til at foreslå en piratleg med build a bear bamser og et hjemmelavet piratskib.


BASTIAN IN ACTION- SHANE GO HOME!
Bare rolig, vi har været en masse udendørs i dag ;-)

1 kommentar:

  1. Hvor surt - kender det alt for godt når noget viser sig ikke at blive, som man forventede - ,em bamsen blive fin : )

    SvarSlet