mandag den 15. april 2013

GDS Drengeklip

I weekenden klippede jeg Emil. Emil er 13 år og havde egentlig bedt om at komme til frisøren. Men han blev bare ved med ikke at have tid. Han skulle lige, det ene og det andet. Så det passede ham ikke lige at være hjemme om eftermiddagen, så det kunnne ske.
Og nu var garnet så langt og tykt, at han var villig til hvad som helst.

Normalt har hjemmeklip bestået af en tur med maskinen. Samme længde hele vejen. Men i dag, kastede jeg mig så ud i noget med forskellige længder.
Jeg blev inspireret af denne lille videovejledning:
http://www.iammommahearmeroar.net/2010/10/haircuts-for-boys.html

Emil er tilfreds, så jeg er lettet. Pew, jeg slap faktisk fra det!
Emil har noget nær verdens tykkeste hår, så det er noget af en udfordring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar