tirsdag den 17. august 2010

Skæg og ballade - gør ungerne glade

Det mest kreative det er blevet til i dag, er vidst lidt fis og ballade med ungernes madpakker. Kender i det, først står man der og putter de små hapser af grønt og frugt og nødder i kasse - den del synes jeg er meget fornøjelig. Hvad finder man lige på i dag!
Men så kommer man til rugbrødsmadderne - og de er ærlig talt lidt kedelige at smøre. Nogle gange arbejder jeg bare stærkt for at få det overstået, men engang i mellem laver jeg lidt sjov. Som i dag.
Tror i de bliver overraskede?
Emil og Bastians madder....

Hvis det skal gå endnu vildere for sig, kan jeg finde på at stikke nogle af maderne ud med en kageudstikker. Så har leverpostejmaden pludselig facon som en dino. Måske skulle man kaste sig over Bento madpakker når man en dag bliver træt (?) af at sy.
Hvis du ikke ved hvad det er, så prøv at google "bento". Eller tjek de billeder jeg har googlet for dig her:
http://www.google.com/images?hl=en&q=bento&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi
Personligt kan jeg godt bruge et par timer på at beundre de kreationer folk kan diske op med på den front!
VELBEKOMMEN!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar