lørdag den 8. januar 2011

Nytår

Julen varer lige til påske ikke? Eller i hvert fald varer den hele december. Det er lidt sjov, for bagefter kommer nytåret og det er bare lige et enkelt knald og så er det overstået.
Nå, men jeg har nu valgt at strække den lidt og vil i dag fyre et par nytårsbilleder af. Tænkte egentlig, at det er jo sjældent jeg viser mig selv frem her på bloggen, så nytåret var en god anledning.
Det er bare det, at det der så kom ud af kameraet. . . . . Ja, nogen forsøgte vidst at fotografere mig, midt i jeg spiser en jomfruhummer (uden kniv og gaffel). Men for en gang skyld har jeg rent faktisk åbne øjne på et blitz billede taget af mig. Og det er virkelig sjældent!! Så i får det alligevel.


 Så er mine to flotte fyre ærlig talt sluppet bedre fra deres aften som fotomodel. I kan nok se, de har fundet det flotte tøj frem,ikke?
Billederne af Klaus var endnu værre, end det af mig, så det tør jeg ikke vise frem. Jeg tror han bliver liiiidt sur, hvis jeg gør det.
Og Silje, hun sad vidst ikke stille længe nok til at blive fotograferet.
GODT NYTÅR. Jeg håber det bliver et vidunderligt år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar