fredag den 14. januar 2011

Test af ny skråbåndsfod

Min dejlige mand gav mig en skråbåndsfod i julegave - troede han. For den flinke jyde, havde desværre solgt ham en sømfolder (sådan en havde jeg allerede). Klaus havde skam fået en laaang forklaring på meget jydst om hvordan den virkede, men det var fløjet lidt hen over hovedet på min stakkels mand.
Nå, men den er blevet byttet og i dag har jeg endelig fundet lidt tid til at afprøve mit nye legetøj.
Jeg kan godt mærke, jeg skal øve mig lidt, men så kommer det også til at virke helt godt tror jeg. Jeg testede med en miniflagranke og her er resultatet:

 Som det ses på billedet herover, gik det kun nogenlunde godt. Det sidste flag sidder i en større afstand end de andre, fordi jeg ikke lige fik det til at "glide med" i første omgang. Men jeg er fortrøstningsfuld. Normalt, vil man jo have et stykke sammenhængende stof, at sy bånd på, og så får jeg ikke den slags små uheld.

Hvis du vil se foden "in action" så tjek denne video:
http://www.wonderhowto.com/how-to-use-universal-tape-binder-sewing-machine-240640/view/
Min er en lidt mere rund snegl, men princippet er det samme.


Jeg har hængt flagranken ind til Silje og hun blev meget glad. Gav mig en stor krammer (ah, så bliver jeg lykkelig) og sagde "TAAARK MOR"! En dag når jeg finder energien, vil jeg lave en meget længere en, for jeg synes de er så fine,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar