søndag den 23. januar 2011

Toilettaske til Silje

Drengene har jo tidligere på året syet/Designet hver deres lille toilettaske, så det er egentligt kun Silje der mangler. Det måtte jeg jo gøre noget ved, så vi er HELT KLAR til at tage på skiferie!
Jeg synes, det kunne være lidt sjov, hvis den matchede den pung hun selv var med til at sy for noget tid siden. (Den kan ses her), så sådan blev det, bortset fra et enkelt bånd, jeg ikke kunne finde.

 Drengene er rigtig glad for "holde snoren" i siden, så sådan en forsynede jeg også Silje´s med, selv om jeg ikke synes det bidrager positivt til helhedsindtrykket.


Fotovinklen får den til at se lidt skæv ud, det er den ikke og størrelsen er måske lidt svær at få indtryk af på billederne, men der er plads til hendes tandbørste og tandpasta. Bare rolig.....

Vil du vide, hvorfor vi synes det er så fedt, at ungerne har hver sin toilettaske, så læs med her:
http://www.feriemedboern.blogspot.dk/2014/03/et-lille-tip-der-gr-det-lettere-at-fa.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar