søndag den 14. november 2010

Hue igen

Jeg indrømmer gerne, der har været en del huer på bloggen. Og denne er måske ikke den mest inspirerende i landet. Men den har gjort min mand SÅ GLAD! I 2 år har han ønsket sig en hue "ligesom Emils" bare i sort. Emil har en dejlig rød hue i noget jerseystof. Hel straigth, uden opsmøg eller noget.
Og jeg har nu forbarmet mig over ham og fundet et mønster så han kunne få en hue af den slags, i den rigtige størrelse.
Så her har i ham - i arbejdstøj og søndagsskægstubbe :-) Men jeg synes nu han er dejligt alligevel. (Men jeg kan også så godt li´ når han tager arbejdstøjet på.

Den blev færdig i går aftes og har været i brug straks fra morgenstunden - så jeg antager den er blevet godtaget.

I dag har jeg haft sy-dag med en sød veninde og syet en skøn bluse til Silje med lidt mere knald på farverne. Men men men... jeg gider ikke fotografere i mørke, så offentliggørelsen må vente.

Håber i har haft ligeså dejlig en weekend som mig.

1 kommentar:

  1. Det er da en rigtig flot hue, du har fået lavet - det er muligt, at det ikke er den mest insprerende hue, men det betyder ikke så meget, for din mand blev glad for den - og det er det vigtigste! Han ville måske synes knapt så godt om den, hvis du pyntede den med paietter, perler, bånd og den slags tøsepjat ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet