fredag den 26. november 2010

Kreative børn

De er bare skønne de unger jeg har. Se hvad der stod foran døren i går da jeg kom hjem fra bogklubmøde, træt og sulten. Er det ikke bare til at blive glad i låget af?


 Dem har Emil lavet sammen med sin farfar og farmor. Han har også lavet den flotteste julekrans i trylledej sammen med farmor. Se bare her:






Og Silje har lavet de fineste pakkemærker. Hun er ret stolt, og ville vældig gerne have dem med i børnehaven.


Silje giver den også gas herhjemme. Hun startede på denne perleplade den anden dag. Mor her, opfordrede hende til at starte inde fra midten, for hvis man nu tabte tålmodigheden (hvilket mor her garanteret havde gjort) så var det nemmere at stoppe. Men se nu bare, hvad der også var klar i går da jeg kom hjem: (Pew den er stor, hvor har hun lige den tålmodighed fra?)


Bastian har også lavet julenisse med farfar og farmor, men den er ikke helt klar endnu, så den har jeg ikke fået lov at se. Men han har lavet denne fine sæl til spejder og den er jeg også ret imponeret over:


Ja, så må en mor da godt være lidt stolt af sine kreabørn ikke? Og lave blære-indlæg ikke? Jeg er garanteret HELT OBJEKTIV og upartisk...... eller noget.


Malene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar