tirsdag den 10. december 2013

Fede GDS gaver fra ungerne


Jeg har været en tur på det store net og fundet et par favoritter, til gaver fra børn.
Så hvis ungerne endnu ikke har lavet gaver til bedsteforældrene eller farmand eller tante Oda, så kig med her.

Først er der kopperne med hænder, de erda helt usigeligt smukke. Jeg er virkelig vild med dem. Det er Kikkis ide, og du finder mere info her:
http://kikkis-planet.blogspot.no/2012/12/gaver-til-besteforeldre.html

Krukke med børnestreg, er fundet hos Cecilie. Igen er det noget enkelt, der har fået stil:
http://hvadbiertaenker.dk/2012/12/jul-pa-budget-4-lav-gaver-med-bornene-diy.html
Hun har et helt tema med "Jul på budget", så det er nok værd at kigge forbi hendes blog.

Viskestykker med børnetegning, fundet her:
http://www.settingforfour.com/2012/05/turn-childrens-art-into-tea-towels.html
Teksten er på engelsk, men nem at forstå. Hun har overført en af sine yndlings børnetegninger til viskestykket med en stof-tuch af en art. Jeg har set nogle Neonfarvede hos CC hobby, som jeg synes kunne give viskestykket et ekstra tvist. Se dem ved at klikke her. Du kan faktisk købe hvide viskestykker samme sted.Se dem ved at klikke her.

Jeg vil gerne høre fra dig der sidder og læser med derude. Laver jeres børn selv gaver? Og hvad har de lavet? Efterlad en kommentar.

1 kommentar:

  1. Har siddet med min søn på 10 år idag og lavet nisser.
    Vi elsker at være kreative og være "væk" fra mobiltelefon, TV og pc.
    Mor søborg

    SvarSlet