søndag den 15. december 2013

GDS gave med navn. Grafisk gave der ligner en million.

Jeg har et eller andet med gaver med navn. Synes altså det er hyggeligt. Denne her plakat lavede jeg til Ottos barnedåb. Jeg så nogen til salg et sted (kan ikke huske hvor) og tænkte, arhhh, det kan jeg da vidst lave selv. OG det gjorde jeg så. For det er da en dejlig dåbsgave.
Jeg måtte jo selvfølgelig stadig punge ud, for en lækker ramme.

Jeg kan ikke beskrive i detaljer hvordan du skal gøre, men her er et par retningslinier
  • Plakaten er lavet på A3 papir.
  • Jeg har brugt skrifttype "Britannic bold"
  • Min bogstav str. er 130
  • Du skal afsnitsjustere (Ctrl.+J) så teksten går til begge kanter
  • Den svære del kommer når du skal justere så bogstaverne går til kanten. Der må du lege med bogstavstørrelserne i mellemrummene

Den er printet på en almindelig farveprinter.

Synes det er en fin dåbsgave, men at det også sagtens kan bruges til en hjemmelavet julegave
Du kan jo lege med skrifttyper og farver for din helt egen personlige udgave.
Og du kan skrive "ER FOR" i stedet for "is for".

Kig forbi igen snart for flere GDS gaver og mere nissesjov :-)

**
Et lille ps om dåbsgaver:

Jeg købte også et "dørstopper"/"bogstøtte" dyr til Otto. Det var en Zuny flodhest, og den er helt igennem skøn. Kvaliteten er SÅ lækker at mærke på.
Jeg købte den hos Ønskebasen.dk og jeg fik simpelthen en helt fantastisk service og behandling. Jeg var nemlig i sidste øjeblik. Og de bestilte den hjem i en fart (var udsolgt, og jeg havde bare forelsket mig i lige det dyr) og jeg fik lov at komme og hente den på lageret en sen aften. De var simpelthen SÅ søde.

Der findes kopier af dyrene - jeg så et i Føtex den anden dag- men det er godt nok, en helt anden og mere ussel kvalitet end de ægte!

***********
Find din dåbsgave her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar