søndag den 29. december 2013

Nytår på vej

Så er nytåret rigtig tæt på og jeg når desværre ikke at få syet en nytårskjole. Øv øv, der har været alt for mange arrangementer og for lidt krea-tid de sidste dage.

I år skal nytårsfesten holdes hjemme hos os. Det skal være med masser af glimmer og glitter. YES. Det synes Silje og jeg nemlig - og så må drengene bare finde sig i det!

Jeg har samlet en masse nytårsinspiration til nytårsfesten på Pinterest (klik her).
Vi har bl.a. købt en lang lyskæde, for vi vil lave noget der ligner dette i loftet:

Og glassene til børnenes velkomstdrik (for der bliver 9 børn) skal pyntes sådan her:

Du kan se mit hele mit board med ideer ved at klikke på billedet herunder:
http://www.pinterest.com/brombleberries/new-year/
 
 
Er du nysgerrig efter resten af mine boards, så finder du dem alle her:


GODT NYTÅR.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar