søndag den 22. december 2013

Monster bukser til baby. GDS gave

Monster-bukser. Sådan nogle må en hver ordentlig babydreng da eje, ikk? I ved, pigerne har ret til alle mulige prinsesse-agtige ting.
Ja, jeg har jeg fikset endnu en GDS Gave. I lækker blå velour. Monsterbukserne til baby i str.68 er opsyet efter Ottobre design 1/2013 (mønster nr 6). De var egentlig beregnet til at blive syet samme bagpå, men jeg klippede lige mønsteret i siden og samlede det bagpå - for der skulle jo være plads til et monster på bagsiden.

Resten er fri fantasi -inspireret fra forskeligt set på nettet. Men det er ikke svært!
Og alligevel er jeg lidt stolt - for jeg synes de er fede. Og hvis jeg havde en baby, havde jeg fluks kastet ham i dem.

Psssssstt: De kan selvfølgelig også godt laves til piger. Og i større om man ønsker

Glædelig jul


*********************************
PS. Mit Ottobre 1/2013 blad er til salg, du kan købe det for 50 kr + porto. Hvis du er interesseret, så bare smid din mail i kommentarfeltet. Du kan se de mønstre, det indeholder her: http://www.ottobredesign.com/lehdet_js/2013_1/all_designs.pdf. Det er ubrugt, på nær den ene aftegning af mønsteret her.

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine.
    Jeg tror jeg stjæler ideen til vores lille fætter som bliver 1 år i januar. Tror at sådan et par vil gøre lykke :)

    SvarSlet