onsdag den 22. september 2010

Jeg glæder mig sådan til i morgen

Ja, jeg glæder mig til i morgen. Der skal i nemlig se mit næste resteprojekt. Og det er bestemt det projekt jeg er mest tilfreds med til dato. Det er bare ikke heeeelt færdig. De sidste detaljer skal lige på plads.

Men glæd jer - (hvis i kan li farverigt og farvemix!!) - det er en fin nederdel med både prikker, terner, jordbær og blomster. Prøv bare at se den for dig. Så får vi jo at se, om du gætter rigtigt.......

Hvis din fantasi helt sviger dig, kan man se min inspiration nederst på den side der hedder "min projektliste".
(En liste, som har det med at få flere tilføjelser end hakker, kender i det?)
.
.
.

Indtil da, må i nøjes med at beundre en af farmors kreationer. En bluse til Bastian!
Jeg synes ideen med kattene er rigtig sød og lige til at nupse til både drenge og piger.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar