søndag den 5. september 2010

Skønheden og Udyret

Der er blevet syet og syet de sidste par dage for at få den færdig!
I dag skulle vi nemlig ind og se Mastodonterne opfører "Skønheden og Udyret".
Og den slags skal jo gøres med manér ;-)
Det var mormor og morfar der havde inviteret, og vi håbede også på at kunne overraske dem lidt.
Her ser i Silje ankomme til forestillingen. Eller skal vi sige Belle....


Det er da nuser, ikk? Hun solede sig i hvert fald i blikke og kommentarer. Og morfar ser da lidt stolt ud?
Jeg har brugt denne tutorial.
Tænkte, det ser da nemt nok ud, den fikser jeg lige. Men må indrømme, jeg blev overrasket over HVOR LÆNGE det tog. Og så har jeg brugt noget bomuldsjersey til "folderne" som er alt for tungt og tykt, men det bliver altså ikke lavet om.


Lidt familieflashing, da jeg synes resten af følget er værd at vise frem. Min dejlige familie!
(Emil endda i sin SCKL-bluse)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar