lørdag den 4. september 2010

Høsten

Der er stadig masser af skønne smukke velsmagende tomater i mit drivhus. Uhm, hvor vi nyder det. Agurkerne er på retur og peberfrugt har der ikke været mange af. Men det er gået rigtig godt for min ananaskirsebær i år. Den er nem at dyrke. Har du prøvet det?
Jeg elsker når jeg har været en tur i drivhuset og står der med tomater og sager i alle farver.
Se selv hvor lækkert det ser ud:


De grønne skal være grønne - det er tigertomater i gul og grøn. De er ret gode. Dyrket på nogle frø jeg maste ud af en tomat sidste år. Det er ret nemt. Det er også sådan jeg har fået alle de andre farver. Når jeg falder over en god tomat, halvere jeg den, tørrer nogle af kerner af på et stk madpapir. Skriver nogenlunde hvad det er på papiret og lader det tørre ind. Vupti, så er der frø til næste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar