onsdag den 8. september 2010

Rester2

I forbindelse med at vi skulle se "Skønheden og Udyret" opført af Mastodonterne i Hillerød, var der en kollega der var så sød at låne mig filmen, så vi kunne forberede Silje lidt. Som tak for lån, har jeg lavet et par poser til hendes piger på 3 og 5 år. Egentlig bryder jeg mig ikke særlig godt om stoffet, men tror nu nok, at pigerne ka li det!
Og projektet var fint til at tynde ud i resterne! Der er stort set ingen pynt og dikkedarer, så de er virkelig hurtigt lavet. Vil skyde på at posen tog 15 min og tasken lidt længere.
Posen er lavet af fri fantasi og "tasken" er fra bogen "Sew what bags" som jeg har lånt på biblo. Den er lidt mindre end posen, så det er bare lige til at gemme en lille bamse og en pixibog eller lign.


Det er lidt sjov, at farverne ser så forskellige ud. Det er jo samme stof. Tasken er bare fotograferet her til aften, mens posen lige fik lidt dagslys.

Taske bogen er faktisk fin. Tag et kig i den en dag!

Jeg synes tit jeg ser fine fine udgaver af stofposer, syet sammen af flere mindre stykker stof, så selv små stofrester kan faktisk komme til sin ret her. Men det må blive en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar